16 juni 2011

En liten oppdatering

Grunnet store prøver, heldagsprøver og eksamener i tillegg til pakking og flytting har det blitt lite tid til blogging i det siste. Tror jeg har slått personlig rekord med nesten tre ukers blogg-tørke. 

Sommerferien er i alle fall rett rundt hjørnet nå og da pakker jeg sakene mine i Hammerfest og vender nesen hjem igjen, for et års tid. Har bestemt meg for et friår fra skolen og begynner da å jobbe 100% på Møbelringen i Lakselv. Ser frem til det, og tror jeg har godt av litt skolepause :) 

I helga fant jeg meg leilighet i Lakselv, stooor leilighet. Bare stua der er like stor som hybelen som jeg nå har bodd på i et år! Blir så herlig å kunne bo en plass der kjøkkenet ikke er en del av stua, der jeg ikke kommer rett inn på flossteppet i stua når jeg kommer inn døra, der soverommet er så stort at senga kan stå ut av veggen og ikke minst det å få mitt eget bad! 
Regner med det blir litt flytte blogging etterhvert, men innflyttingen skjer ikke før i august ;)
 Og at skolen er slutt må jo feires med litt gaver til meg selv. På Bohus hadde de nå tilbud på Sofia taklampe (299,-) og den havnet derfor i posen med meg hjem. 

Og kanskje får jeg da også bruk for rosetten jeg kjøpte hos Paradiset i vinter ? :) 

Er forresten imponert over at folk gidder å lese bloggen min når det ikke har kommet et eneste innlegg på ukevis. Takk til dere :)  

Nå tar jeg kvelden og satser på at jeg i det minste står på muntlig naturfags-eksamen i morgen!

- Alexander -

2 kommentarer:

Camilla sa...

Masse lykke til med eksamen! :) Det går nok bra skal du se ;)

Tror Møbelringen har gjort et scoop når det gjelder deg, blir bra med et friskt "interiør-pust" der ;)

Klem Camilla :)

-nille sa...

Hei Alexander, vi syns det er godt å se en mannlig interiørblogger. Dere er i fåtall og er slikt sett et friskt pust.

Det hadde vært moro om vi kunne få laget et innlegg om interiørbloggen din, hvor vi bl.a. låner noen bilder. Vi ser at flere interiørprodukter fra -nille er med på din fine blogg.

Hadde dette vært noe vi kunne få lov til? Vi kommer selvfølgelig til å linke til din blogg både i vårt blogg innlegg og på Facebook.

Vennligst gi tilbakemelding på valen.utvik @ gmail.com dersom dette hadde vært av interesse