28 juni 2011

Ikke alt er flott med å jobbe i butikk..

..i alle fall ikke møbel og interiørbutikk.. 

Både bakdelen og fordelen med å jobbe i butikk er at det støtt og stadig kommer nye varer. Selvfølgelig er det fint å kunne være først ute med å kjøpe de fineste tingene. Men det tar jo ALTFOR mye plass, og ikke minst er det dyrt å skulle ha alt ! ;)

I dag fikk vi inn noen kjempefine malerier, og jeg sitter nå midt oppi tenkeboksen å tenker på om jeg virkelig trenger en av disse herlighetene..:) ?

 Dette bilde (over og under) synes jeg var skikkelig flott, og virket skikkelig eksklusivt med den bred stålbåndrammen rundt og tre "diamanter" limt fast i bildet. (1199,- 80x80cm)


 Dette var fin, men litt for mye grønt for min del.. (1199,- 80x80cm)

Også var det dette da, trenger ikke si mer. *sukk* (1999,- 80x110cm?) 
Vil ha, vil ha!

- Alexander -

1 kommentar:

Hanne sa...

Utrolig flotte alle tre! Skulle gjerne latt de pryde veggene mine ♡