01 mai 2011

Shop till you drop!

Vel overstått helg alle bloggevenner og andre lesere!
Mine to dager hjemme hos mamma og pappa i Porsanger gikk som vanlig til avslapping foran tv-en med den hellige Pepsi Max-en og haugevis med potetgull, jobb på Møbelringen og mye søvn. En perfekt oppskrift på en perfekt helg ;)

Fortiden er jeg forresten ekstremt blakk, og oppskriften på å bli det er enda enklere! - Gå inn på en butikk med masse fint, for eksempel Bohus. 

Ta en handlekurv, gjerne en med hjul så den blir enklere og håndtere. Gå en runde og sett alt som frister i kurven før du deretter går til benken der det ofte står en dame med en slags pistol som sier "pip". Når alle varene er ferdig "pipet" setter du kortet ditt i maskinen og trykker koden. 


Den prikkede lilla duken og den rosa stettskålen til høyre var forresten oppi handlekurven min. 

Og slik fortsetter man gjerne i flere butikker..   


Resultat: "Melding fra DnB NOR - disponibelt på din konto er nå under din valgte grense".

Jeg kjøpte og to krus som gløder "Sommeeeeeer" :) 


Men, men. Liker man å shoppe, så shopper man! ;)

Shop till you drop heter det i shoppernes verden og det passer meg veldig godt, særlig om man definerer drop som blakk. 
God søndag videre, her koser jeg meg med sciense-fiction komedien "Stepford Wifes".  

- Alexander -


1 kommentar:

aase sa...

Shopping er deilig, og det var fine ting du har kjøpt nå ja!!

Husk å stoppe der dnb nor sier det er stopp...kredittkort er farlig....snakker av erfaring!!

Telysestaker av blondebrikker er jo veldig vakkert!!