18 mai 2011

Topplasseringen på ønskelisten

Har lenge siklet etter en lysekrone hos Bohus som er kjempefin og kjempebillig! Har egentlig sett på lysekroner i evigheter, men det ender bestandig med at jeg kjøper meg en eller annen billig takpendel istedet-for. Typisk meg!
Hadde jeg lagt sammen alle pengene jeg har brukt på taklamper de siste to årene ville jeg hatt en kjempe lysekrone.. 
Oros lysekrone fra Bohus, -min topplassering på ønskelisten.. Kun 999 kroner!


Korall-lampen til Bohus er egentlig også skikkelig meg, men den ser ikke like glamorøs og flott ut som lysekronen. 

Er enda en måned til jeg flytter fra Hammerfest og innen da skal jeg ta et valg om å gå på Bohus å kjøpe lampen, eller ikke ;)

Ha en fin dag videre!

- Alexander - 

2 kommentarer:

Elise Kristine sa...

Den Oros lysekrone var kjempe lekker! :)

Tovepia sa...

Jeg har korall-lampa, den er lekker og gir et luftig og lett og elegant inntrykk; jeg er utrolig glad i min;)