22 mai 2011

Splitter ny tallerkenhylle

For noen uker siden bestilte jeg en tallerkenhylle til mamma hos Nina som eier den lille butikken Paradiset. Dette var en gave til mamma siden hun er så snill, og du skal tru hun ble glad da hun pakket opp en tallerkenhylle som hun alltid har ønsket seg ;)

 Men innholdet i hyllen er stort sett litt av mine GreenGate ting :) 

 Likte godt at hyllen hadde flere funksjoner, med hylle, tallerkenplasser og håndkle stang. Her et GreenGate håndkle og et fra "I takt med tiden" serien til Svanefors. 

De to fremste tallerkenene noen av de siste innkjøpene av GG produkter.  

 I tillegg til de to beige/sandfargede eggeglassene og de to Fay eggeglassene.

 For å ikke overfylle hyllen har jeg satt frem en av hver kopp, imens resten står plassert i skapet. De lyseblå koppene er også nyinnkjøpt ;)

Synes hyllen ble kjempefin på kjøkkenveggen og jeg tror mamma er superfornøyd! 

Nå er det shoppe-stopp!

- Alexander -

3 kommentarer:

Tovepia sa...

Hei, fant deg og stakk innom;) Du tar nydelige bilder, og har tydeligvis skikkelig greie på interiør og vet hva du vil; kjempefint!!

Ingrid Andrea sa...

Kjempefin tallerkenhylle, ble fint blikkfang med det søte serviset, slikt er jo synd å gjemme bort i et skap, så her kommer det til sin rett :)

Takk for hyggelig besøk på bloggen min :0)

Mom`s garden sa...

Takk for hyggelig komentar hos meg. Headeren din var ¨jo bare helt fantastisk lekker, likte den godt.

Så masse fint du har i GG, det kom til sin rett ja, og kjekk tallerkenhylle.

Har lagt meg til følger hos deg.