25 mai 2011

Puter for enhver smak..

Når man saumfarer nettbutikker og inspirasjonssider stadig vekk så kommer man over litt av hvert, spesielt i puter. Ingen kan påstå at det bare finnes interiør for en stil ute i alle butikkene.
Nedenfor har jeg klipt og limt ihop en hel haug med puter fra flere av de store butikkene.

H&M Home har siden de åpnet hatt et stort utvalg i fargerike og gale puter, og det ser vi også denne våren ;)  


 Før så jeg på Jotex som en skikkelig "kjerring-katalog", men de har faktisk veldig mye fint. I min ordbok er forresten "kjerring" betydningen for gamle damer, så ingen må ta seg nær!


Zara Home har en hel del sinnssyke puter som jeg egentlig aldri kunne tenkt meg ! ;) 

Men Kremmerhuset har som vanlig masse fint. Likte alle de 7 putene over. 

Dette var vel noe av det fineste fra Zara Home for min del. Ikke så aller verst ;) 


Så altså finnes det noe for en hver smak der ute :) 

- Alexander -

1 kommentar:

Vigleik sa...

Mange fin puter. En av de syv som Kremmershuset har ligger i sofaen vår:)

Takk for hyggelig kommentar forresten.