27 mai 2011

Mitt lille sjarmtroll

Alle har et sjarmtroll, enten det er katten, hunden, naboungen eller tv-en. For min del er det lillebror Emil som alltid roper og skriker når jeg banker på ytterdøra hver fredag. Som elsker å plukke på alle tingene inne på rommet mitt, og som ble skyldig i at min kartell lampe ble knust, en falsk sådan..  
Lillebror er også EKSTREMT glad i kanal 92 - playhouse, og han okkuperer gjerne tv-en flere timer i strekk om det er opp til han. 

Emil elsker å være ute, men hater å kle på seg. Derfor var forrige helgs konfirmasjon hos nabojenta en greie som mamma gruet seg til allerede flere dager før. Da skulle nemlig den nyinnkjøpte og ikke minst rene bunaden på! 

Men med lillebror er ikke ting rene så alt for lenge noe som bilde ovenfor viser, til tross for at det er et telefonbile. Skitne klær og rumpe som er gnikket ned i alle trappetrinn i frykt for å falle ned. 
Den ekstremt stygge panneluggen er resultatet når pappa lastebilsjåføren skal leke frisør. Tenker allerede å henge opp noen bilder av han med pannelugger på konfirmasjonsdagen ;)
Sykt å tenke på at jeg er 30 år da, men det skal ikke sette en stopper for at man kan være barnslig!

Bilde over viser en tydelig konsentrert liten mann oppslukt i kanal 92 igjen. 

Søte lille, plagsomme Lillebror Emil Andre. 
Alltid like morsomt å komme hjem og få servert en god dose ubetydelig "sjorr" ut av den lille munnen din. 

- Alexander -

4 kommentarer:

Elise Kristine sa...

Så søtt innlegg! Det er bra du er glad i lillebroren din, han er jo så søt atte :)

Mom`s garden sa...

Så koselig innlegg om din søte lillebror. Søskenkjærlighet=lykke.

God helg til deg, klem

bergliot sa...

Hei. Følger bloggen din. Liker, men hva er grunnen til at du holder din legning skjult? Skammer du deg?, ingen grunn til det!!!!!!!!!!!!!!!

Sweet Memories sa...

Så flott blogg du har,Alexander.Takk for koselig hilsen inne hos meg.
Utrolig skjønn bror du har!:)Virkelig et lite sjarmtroll.Tenker han synes det er stas med en storebror også.:)Ha en fortsatt fin uke:)