06 mai 2011

Helt syke interiørartikler..

 Har sittet foran pc-en og latt meg fascinere av alle de rare tingene som blir laget hos Rice. Skjønner ikke at det går an å ha en så syk kreativitet! Men heldigvis finnes det folk i verden som finner opp sånne fargesprakende og livlige interiørartikler! 

Selv om dette ikke er helt meg så blir jeg så sinnssykt glad inni meg og sitter bare og blar side for side med disse utrolig sprø greiene..  

 Den all slags fargede puten minner litt om fylkeskommunens gardiner som dessverre henger på  elevhybel-soverommet mitt. Godt skjult fra omverdenen bak et par persienner! Det lilla bordet kunne jeg faktisk tenkt meg til sommeren, om jeg hadde en liten veranda da ;)

Jeg lurer på hva som svirret rundt i hode på designerne når de laget den lilla stettskålen. Og det gule fatet er forresten heller ikke noe et hvert hjem ville hatt.. Lattekoppen med den blå kanten og stettfatet var ikke så aller verst og hadde lett sluppet inn i mitt hjem! :) 

Nå tar jeg helg, og legger meg godt til rette under dyna foran tv-en. Får besøk av lillesøster i helga og vi skal bare kose oss og slappe av! Kanskje litt shoppig, men det snakker vi ikke høyt om.. 

God helg! 

- Alexander -

1 kommentar:

Knøttehuset sa...

Enig med du. Mye crazy og ikke helt mon stil heller, men til å bli av.