17 mai 2011

Busy days!

Gratulere med dagen! Heter det vel.. For min del har den 17. mai vært akkurat som alle andre dager. Har vært trøtt og slapp foran tv-en så og si fra jeg sto opp og til langt ut på ettermiddagen :) 

Føler jeg som blogger har som ansvar og komme med en forklaring på hvorfor det har blitt så lite blogging den siste uken. Dette skyldes rett og slett 3 dagers tverrfaglig prøve med presentasjoner av forretningsplan (som jeg forresten gikk helt til topp på! *skryte, skryte*). 
De fire siste dagene har jeg brukt til å pakke ned litt greier fra rommet hjemme og dra det med meg innover til Lakselv, der vi har leid oss en leilighet. Så nå for tiden har jeg hele tre rom å holde styr på; hybelen min, rommet hjemme og rommet i leiligheten :) Gjør ikke noe for min del da.. 

Men jeg synes jo det er litt rart og skulle dele rom med lillesøster i en alder av 17 og 14 år ;) Og selv om rommet mitt er bare halve størrelsen av rommet hjemme så synes jeg det ble rimelig bra! 
(iPhone-bilder) 

Satser på mer blogging de neste dagene :)

- Alexander -

Ingen kommentarer: