15 april 2011

Zara Home

Veldig lite interiør innlegg om meg og mitt for tiden, men til helgen kommer det et siste påskeinnlegg ;) Har vært på en liten alt-mulig butikk her i byen kalt Smågodt fra Trine og funnet noen kjempefine ting fra Lisbeth Dahl. Trur egentlig at hun er en av få butikker i Finnmark som selger Lisbeth Dahl's produkter, og derfor er det litt ekstra stas ;)

Men nå over til Zara Home..Zare   
I Norge har de ingen egen nettbutikk, men så lenge Ellos selger produktene deres gjør det jo ingen ting. Der har jeg gjort flere kjempe kupp! Blant annet et sengteppe jeg betalte 59 kroner for på salg, og originalprisen var hele 900 kroner! Det kan man kalle kupp altså ;) 

 Synes sengetekstilene til Zara Home er spesielt fine og sengene på inspirasjonsbildene ser ut som rene drømmesengene..  



 Men så selger jo ikke Zara bare interiør da! På klesfronten har de en egen norsk nettbutikk, og her fant jeg en hel haug med jakker som står på ønskelisten min ;) Går bare å venter på den dagen jeg skal bli rik.. 


I dag tar jeg påskeferie og tar meg dermed den frihet å si God Påske! Selv om det sikkert ikke er halvparten av mine lesere som faktisk tar ferie i dag, tihi ;)

- Alexander -

Ingen kommentarer: