26 april 2011

Tilbake til hverdagen..

Da var man tilbake til den vanlige hverdagen og påsken er over for denne gang.
Kan oppsummere med at jeg har hatt en fabelaktig påskeferie med jobbing, hjemmekos, fjellkos og nesten internettfrie dager.. 

På jobben hadde vi noen kreative dager med ommøblering og fiksing i hyllene. På forhånd kan jeg si at bildene nedenfor er tatt med telefonen og er derfor ikke på topp!

Litt vindustyling er viktig og her har vi brukt paller som seng siden plassen var liten. Skal si det er kreative sjeler jeg jobber med ;)

 Er litt småforelsket i disse gardinene også, men jeg tror jeg har bestemt meg for at jeg skal ha sommerfugl-liftene til sommer. 

Lilla-hylle :) 

3D bilde i bakgrunnen synes jeg er drittøft! Bare synd det ikke passer helt inn hos meg.. 

Straks er mai her og jeg satser på et vår-inspirasjons innlegg i løpet av denne uken ;)

- Alexander -


1 kommentar:

Mamsens hus sa...

Her var det jammen mye fint. :)
Ha en fin kveld