20 april 2011

Shopping og påskepynting

Kan si det først som sist; de bildene dere nå skal få se er ikke noe vakre i det hele tatt! Skikkelig stygge blitz bilder..

Har shoppet litt greier i det siste, litt på jobben og litt hos noen små interiørbutikker i Hammerfest.

På dette bilder er vel egentlig det meste nytt for å si det sånn. Sinkbretet har jeg kjøpt på jobben til den nette sum av 98 kroner! Mamma har forresten kjøpt meg en ny og hel lampe etter at lillebror knuste den forrige ;)

Den klare Mari-skåla har jeg kjøpt på jobben, den lilla hos Bohus og den bittelille for te-lys er av Lisbeth Dahl og er kjøpt i Hammerfest.

Egget på stett er fra Lisbeth Dahl, hjertene fra Møbelringen og den lille sinkbøtta med den stygge blomsten stammer fra ICA.

Disse eggene har jeg kjøpt i Hammerfest og de stammer fra Lisbeth Dahl. Kjempefornøyd!

Plutselig hadde greinene mine blader og det ble ekstra påskestemning hos meg :)

1-kroners egg fra -nille kan være riktig så fine ;)

God Påske alle sammen!

- Alexander -

Ingen kommentarer: