04 april 2011

Påske kvister med hjemmelagde egg


Påsken er rett rundt hjørnet og som kjent så begynte jeg allerede i forrige uke. Denne helga har jeg tatt steget videre og vært ute å hentet kvister til påskeeggene..

GreenGate eggene ble for tunge og egner seg derfor best til å ligge oppi noe :) 



Jeg tok tre vaser i tre forskjellige størrelser og pakket det inn i avispapir sånn at det skal matche pottene til påskeliljene jeg kjøpte for noen uker siden.


De fleste av eggene er selvlagde på enklest mulig måte. Noen har jeg hatt liggende i te-vann, noen i karri vann og noen i vann med konditorfarge. Ikke nødvendigvis de fineste eggene, men der er i alle fall laget av meg selv ;)


- Alexander -

1 kommentar:

randissaethre sa...

Så fint det ble:)
Likte veldig godt vasene med avispapir.
Mvh Randi