07 april 2011

Kapplakenet er tilbake

Leser på KK's interiørsider at en av H&M sine designere spår at kappelakenet er tilbake for fullt igjen. Dette i og med at den romantiske stilen er det som gjelder om dagen ;)

 Romantisk kappelaken fra Ellos.

Denne falt jeg for og det kommer også fra Ellos. Men jeg er litt usikker om det blir bra med kappelaken i min seng (?).

Det finnes også laken for den litt mer dristige! Også fra Ellos (ser ut som de satser hardt på kappelaken om dagen) 

Og for den litt mer nøytrale.. 

Hva synes du om denne "gamle" trenden? Når jeg tenker på kappelaken så ser jeg for meg alle rammemadrassene hos bestemor og bestefar så jeg regner med at dette var hot på 80-tallet? Jeg er et midt 90-talls barn, så ikke vet jeg ;)

- Alexander - 

1 kommentar:

NIB sa...

Hei Alexander!

Vi vil gjerne komme i kontakt med deg - vi syns det er så spennende å følge din blogg og vil gjerne gjøre en artikkel på NIB om deg:)

Du treffer meg på norskeinteriorblogger at gmail dot com

GOD fredag!

Solveig