19 april 2011

Dagens prosjekt

I kveld har tiden gått til et lite prosjekt. Begynner å bli lenge siden sist gang jeg var så kreativ ;)
Hadde en stor ramme til overs og var litt usikker på hva jeg skulle bruke den til, men nå har det altså blitt en oppslags/bilde/notat-tavle..

(Bildene er tatt i et mørkt rom og er heller ikke redigert, så de er nok litt dårlige)

 Begynte med å feste et grå-beige stoff til bakplaten og satte deretter gjerde-netting over der igjen. 
 Hos -nille fant jeg bittesmå kleskliper som egnet seg til å feste bilder, lapper osv.

 

Er egentlig meget fornøyd med resultatet og regner med å finne litt finere bilder å henge opp, fremfor en side av en Møbelringen avis.

I morgen tidlig kommer nok et påskeinnlegg! :)

- Alexander -

1 kommentar:

redesign sa...

Hei Alexander, lurte på om jeg kunne dele denne ideen på bloggen min?

Evy