11 april 2011

Hjemme hos Mamma

For noen uker siden når jeg var hos mamma og pappa tok jeg på meg dekoratørjobben og fikset litt hjemme hos mamma. Hun har egentlig masse fine ting, men trenger bare litt fiksehjelp! 

I entreen er påsken i gang for lengst og Jeanne d'arc Living eggene har jeg kjøpt hos Nina i Paradiset.
Rammen er kjøpt på nille og inneholder bilde av oss tre søsken, og ved siden av står en liten engel med teksten "July" for den Juli måneden i 2008 da vi fikk og mistet en lillesøster som ironisk nok het Julie.

 De kjempeskjønne boksene kommer fra min jobb, Møbelringen Lakselv og i den største boksen er det største JdL egget plassert :)

 På muren i stua, som jeg forøvrig synes ble kjempetøff i grå henger en svart hylle som også stammer fra Møbelringen ;) Resten i hylla har mamma kjøpt, med unntak av det sorte sinkhuset. E'en og R'en står forøvrig for Eva og Roy. 

Må bare snike med enda litt reklame for jobben min! Disse herrrlige boksene fikk vi for noen uker siden og både jeg og mamma falt for dem :) 

Ha en fin mandag og en enda bedre uke!

- Alexander -

3 kommentarer:

Theamor sa...

så herlig hjemme hos ho!! Ordentlig stilig den hyllen på veggen.

Syns du har en veldig stilig og inspirerende blogg (til gutt å være til og med! -ja jeg sa det) og jeg har veldig lyst til å komme tilbake hit flere ganger!!!

keep up the good work ;)

Camilla sa...

Godt å være hjemme hos ho mor ;) Sier det igjen, Alexander, du har et talent for interiør!! :)
Var forresten innom jobben din, og falt helt for de fine boksan og putan som var kommet inn :)

Ha ei fin uka!

Anne Torill sa...

Hei!
Koslig blogg du har:)
Henger meg på som følgeren din:))