12 april 2011

En flaksende vår

Har lagt merke til at denne våren er litt sommerfugl inspirert, hos de fleste nettbutikker og leverandører. 
Sommerfugler skaper jo sommerstemning, tvert! Og det finnes noe for en hver smak.. 

Svanefors;
 Disse liftgardinene og putene har vi nå fått på jobben min og jeg har bestemt meg for at jeg skal ha den lys lilla i løpet av sommeren. Hvis jeg tørr vente så lenge.. 

H&M: 
H&M's sengesett med svart-hvitt sommerfugler var også kjempefint! Bare dumt at størrelsene de selger ikke passer standardmålene for norske dyner. Argh! 

Jotex:
 Jotex har sommerfugl tekstiler for de litt mer fargerike. Ikke helt etter min smak, men det gløder i alle fall SOMMER!

- Alexander -

1 kommentar:

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

De liftgardinene med sommerfugler på... Oj, oj, oj!

Lørdag var jeg innom en av butikkene i byen som selger gardiner og sånt, og DER hang disse! De var bare nyyyyydelige!!!

Men, jeg har selvfølgelig ingen vindu de passer til... :/

Ønsker deg en fin dag.
:))