20 mars 2011

Vår på soverommet


Det er vår i luften og sola skinner, i alle fall av og til da..
Var på storjakt etter gule påskeliljer i små potter og med stooore løker som stikker opp av jorden. Ikke enkelt det der, men jeg fant det til slutt ;)
Kjempefint med gule blomster nå når våren begynner å nærme seg :)
Hadde ingen fine potter så jeg lot meg inspirere av Camilla med papir rundt pottene. En "gammel" avis og litt blonderbånd gjorde susen, og det ble kjempefint!
Men mamma synes ikke jeg behandler blomstene så godt når jeg presser dem inni en trang hylle..
Det prikkede brettet og de prikkede skålene ble kjempefine sammen med de nye blomstene :)
Ha en fin søndagskveld videre!

- Alexander -

2 kommentarer:

Auroras hjem... sa...

Så koselig :) Stilig med avispapir rundt. Fin blogg også. Ligger meg til som følger jeg. Klem merete

Miliscus sa...

fine blomster du har fått, derfor burde du behandle de pent:)