24 mars 2011

Styling av rommet, del 4

Da var vi kommet til den delen av rommet hvor jeg sover :)
Føler at kroken med senga ble ganske så koselig, selv om det ble en god del trangere enn før. Hovedgrunnen til ommøbleringen var at der jeg hadde senga før skinte morgensola rett inn. Og alle som bor eller har vært i Finnmark i sommerhalvåret vet at morgensolen er kjempesterk! Derfor snudde jeg like godt rundt på hele rommet nå, så er jeg klar for sommeren ;)


Senga er fra samme serie som kommoden min, som du kan se på pyntelistene.


Bildet i hjørnet er for å skjule et veldig stygt hjørne, der det egentlig skulle vært en list.. Hmmf!



Smykketreet mitt som jeg ikke har smykker å henge på er nå blitt et hjertetre. Her er alt fra Kremmerhusets hjerter til GG hjerter med både prikker og blomster. 


Den lille hylla er egentlig bare fylt med det som ble igjen av pyntegjenstander ;) 

I morgen kommer den usminkede sannheten om rommet mitt! Om du ikke allerede har sett det da.. 

- Alexander -

Ingen kommentarer: