23 mars 2011

Styling av rommet, del 3

Da var vi kommet til del 3 av denne ukas bildeserier. Plutselig var det bare onsdag og det er bare to dager igjen til helg :) 


Kommoden er fylt opp med lysglass, lyshus og alt som kan fyres lys i og på :) 


Kommoden heter Paris og er selvfølgelig også kjøpt på jobben min. Synes den er kjempefin og passer fint sammen med de andre hvite møblene mine. 


Som for eksempel konsollbordet, som det har blitt litt mye bilde av i det siste.. 


Etasjefatet, stettfatet, you name it! Det er i alle fall kjøpt på nille for under 100-lappen ;)


Fylt hele bordet med små dill og dall, pluss den ødelagte fake-kartell lampen min ;) Mamma har vært og bestilt en ny en til meg og når jeg får den, ja så får hun den gamle. Superlim fikser det meste! 
Kanskje litt egoistisk av meg å kreve en ny en når den andre faktisk er brukbar. Men den er ikke perfekt! Og det var da ikke jeg som fødte en liten røverunge som liker å trekke i ledninger :) 

Ha en trivelig dag videre! 

- Alexander -

Ingen kommentarer: