22 mars 2011

Styling av rommet, del 2

Her kommer del 2 av bildeserie for denne uken :) 
Som du sikkert ser er dette av benken som er oppe i headeren.. 


Benken/TV-benken er fra IKEA og kostet i overkant av 400 kroner da jeg kjøpte den :) 


Den gamle meierikassen var jeg så heldig å få tak i for et års tid siden. Eneste problemet er at det virkelig aldri  slutter å komme rusk fra den. Den virkelig ELSKER støvsugeren ;)


Det grå saueskinnet kjøpte jeg på jobben i helga med tanke på den her benken, og ikke minst den fine puten  fra Kremmerhuset. 


I takt med tiden puten er nok også kjøpt på jobben min og kommer fra Svanefors, den stripete fra Princess, pleddet fra Jotex, flaska er fra IKEA og lysglasset med kurvfatet under er fra SIA. Ingen skal si at jeg ikke har mangfold i interiørtingene mine i alle fall ;)

- Alexander -

2 kommentarer:

LIVET I DET BLÅ HUSET sa...

Så flink du er til å "stæsje" det til. Elsker lammeskinn, det er ett must:-)

Ha en god dag

Miliscus sa...

ja, du har virkelig stil, når det gjelder møbler:)