21 mars 2011

Styling av rommet, del 1

Som sagt vil det komme ganske mye bilder de kommende dager, nemlig fordi jeg har ommøblert og "stesja" opp litt på soverommet hjemme hos mamma og pappa :)



Etter ommøblering ble det ikke plass til et nattbord på hver side og det ene nattbordet ble derfor en pidestal ved siden av nyspeilet. 


Kurven som jeg har blader i er kjøpt på Bohus og er egentlig en redskapskurv. Tipset fant jeg på bloggen til Camilla :) 


De blå lotusblomstene fikk jeg i julegave av snille naboer og de fire hjertesteinene med tekst fant jeg på blomsterbutikken hjemme i Lakselv. 




Mammas eneste antikke gjenstand står fortsatt godt plassert oppe hos meg ;)

- Alexander -

3 kommentarer:

Mitt Landliv sa...

Hei! I fare for å virke diskriminerende må jeg jo bare si at det var overraskende å komme over en mannlig interiørblogger! Kjempeflott, burde vært flere av dere:-)

De blå GG-koppene er nyyyydelige forresten, får vel skaffe seg noen slike:-)

Ha en fin kveld!

LIVET I DET BLÅ HUSET sa...

Så kjekt med en mannlig interiørblogger:-) Kjekk blogg, legger meg til som følger

Ha en fin kveld

PS digger Greengate samlingen din

Camilla sa...

Artig at du plukket opp tipset mitt til oppbevaring av interiørmagasinene!

Klemmer fra meg.