23 mars 2011

Shopper mot den store gullmedaljen..

Er midt oppi en skikkelig internett-shoppe fase nå. Finner så sinnsykt mye fint av interiør, klær, sko, solbriller osv. Problemet er bare at jeg blakker meg totalt! Får frysninger oppover ryggen når jeg tenker på at det er over 3 uker til neste stipend! 

I alle fall, nå over til noe positivt! :)

Fant dette fine sengtrekket for dobbeldyne hos Sparkjøp for kun 289 kroner. Bestilte i tillegg et putevar med skriften på og to helt hvite for å fylle opp senga :) 

Og når man kjøper nytt sengsett trengs det også et nytt sengteppe. Og i og med at det fine sengtrekket med skrift på ikke kommer på lager hos Jotex før i juli, ble dette en kriseløsning. 199 kroner. 
Tviler på at jeg blir å bruke det rutede sammen med det nye sengsettet, siden det kan bli litt mye mønster og rot. Men jeg finner nok på noe når det kommer i postkassen ;)

- Alexander -

2 kommentarer:

LIVET I DET BLÅ HUSET sa...

Likte kjempegodt det øverste sengesettet og putevarene:-))

Klem

Kristian fra Veaplan sa...

Nå falt jeg nesten av stolen her - jeg følte nesten jeg var eneste mannfolk som skrev om interiør (kjøkken for min del) i Norge jeg.. hehe.

Godt å se at jeg ikke er alene. Flott blogg! ;)