30 mars 2011

Påskepynting

I helgen når jeg kom hjem sto det en stooor eske med varer jeg hadde bestilt hos Nina som driver den lille hjemmebutikken Paradiset Hage og Interiør
Derfra hadde jeg blant annet bestilt et zinkhus, GG metallpåskeegg, en zinkklokke og fat, et takrosett og 6 GreenGate tallerkener. Er kjempefornøyd!

Glemte selvfølgelig å knipse bilder av rosetten, tallerkenene og av Jeanne d'Arc Living eggene som jeg hadde bestilt til mamma :) 

Det høye zinkhuset i bakgrunnen kom i pakken, og de to fremste fikk jeg sist gang jeg bestilte hos henne.  

 Zinkklokken og fatet var kjempefint, men sliter litt med å finne ut hva jeg skal putte oppi? Foreløpig ligger GG-eggene her :) 


Også passet kurven som jeg hadde fra før av perfekt til klokken. De gule eggene er selvmalte og de andre påskegreiene kommer fra Kremmerhuset.  


Begynner å kjenne påskestemningen smyger innpå! :)

Ha en fin dag videre.. 

- Alexander -

2 kommentarer:

Fro (Idyll på landet...) sa...

Hei!
Fant bloggen din via en annen - har lagt meg til som følger.

Titt gjerne innom hos meg du også.

Miliscus sa...

likte påskepyntene dine:) så ta det til skolen, så begynne du å pynte i klasse rommet vårres:)