08 mars 2011

Mine verdensproblemer


Må si at dette er en drømmeuke for en tv slave som meg. Hele elleve premierer på 4 dager! Tror ikke jeg har opplevd noe sånt før..
Problemet er bare at alt krasjer med hverandre og at jeg ikke kan se på alt på en gang. Altså et stort verdensproblem for en tv-avhengig som meg ;)

Kan tenke meg at jeg ser litt sånn ut nå om dagen..

Av premierer kan Farmen, Paradise Hotel, 71 grader nord, Bingobanden, Luksusfellen, Kongsvik Ungdomsskole, Total blackout, Charterfeber, Undercover Boss Norway og Roast med Thoams Giertsen. Og alt på en uke!I tillegg skal jeg enda følge med på alt som gikk fra før av..

Kanskje jeg har et lite tv-problem..?

- Alexander -

2 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Kniis!
Du er verre enn meg!
Vi ser to serier på tirsdager, men har jo sånn opptaksgreier på tv'n, så vi kan pause og ta opp.
Verre om 4 stk går samtidig da! ;)

Vurderer forresten å blogge om mitt "navnesøster"-hotell....
Men må bare se litt mer for å klare å finne noe "holdbart" (om jeg finner noe...)

Det var din bestilling på kjøkkenbenken, ja! ;)

God helg!

Miliscus sa...

kanskje det, jeg har også tv problem..