05 mars 2011

Min GreenGate samling


Rett før vinterferien tok jeg turen innom No.19 i Hammerfest, en liten og koselig interiørbutikk som selger litt av alt. Retten og sletten!

Jeg fant ut at jeg ville øke GreenGate samlingen med noen kopper og skjeer :) Noen nye serier og noen gamle..

Fay white&blue serien er skikkelig fin altså!

Også er det artig at GreenGate også kommer med litt skrift, istedenfor bare prikker og blomster :)

I tillegg matcher blonderkanten på Fay koppene blonderkanten på koppene på bildet over..

Det neste skrittet er å begynne samlingen av asjetter og eggeglass, også har jeg plutselig et helt frokost service :)

I kveld er det spellemannsprisen på tv2 som gjelder her i huset, gleder meg!
God helg videre! ;)

- Alexander -

3 kommentarer:

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Oj, så mange du har..! :)
Mye fint der, ja.

Kjøpte mine første(!) GG-kopper i dag, jeg... :o Det blir flere etter hvert, måtte bare sikre meg et par fra den nye kolleksjonen først. ;)

Ønsker deg ei fortsatt fin helg.
:)

Elise Kristine I. Pedersen sa...

Fay white&blue serien var kjempe fin! Vurderer nesten å kjøpe sånne selv.:)

Camilla sa...

En lekker samling ;)