26 mars 2011

En begivenhetsrik lørdag..

God kveld/natt alle sammen! Akkurat nå ligger jeg flat under dyna klar for å busse-lalle, som det høres ut som alle andre i huset gjør akkurat nå. Har hatt en meget begivenhetsrik lørdag den her helga. Har nådd både det ene og det andre..

Dagen begynte med shopping med familien i Lakselv, uten at kortet ble trukket en enste gang! Bare gikk rundt og memorerte ting som jeg skal ha den gangen jeg blir "rik". Som bør skje ganske så raskt, for jeg begynner å bli lei av tanken på at jeg en dag skal bli det ;) Er lov å håpe..


Også har jeg malt to påskeegg og pyntet til påske på rommet, som dere får se mer av i morgen eller begynnelsen av neste uke. Får se når jeg får tid :) 


I tillegg hadde jeg besøk, vi har sett tv og vi har tent masse stearinlys under Earth Hour.
En nok så rik dag til meg og være med andre ord..

Ha en god kveld, og en enda bedre søndag!

Pssst! I begynnelsen av neste uke skal dere også få se alt det fine som jeg har bestilt fra Nina!

- Alexander -

1 kommentar:

Mariell Haugli sa...

du er sykt flink med alt som heter intreiør!
Fikk sikkelig mye inspirasjon til hvordan rommet mitt skal se ut av å se på bloggen din! :-)