25 mars 2011

Den usminkede sannheten om mitt rom

Rommet jeg har hjemme hos mamma og pappa nå ble pusset opp for over 3 år siden. Om du allerede har sett bilde under vil du nok allerede ha hakeslepp! Jeg prøver ofte å klippe bort hjørner og kanter uten lister, men nå skal du få se hvordan rommet mitt ser ut over bildene ;)


Pappa jobber 6 dager i uken og har (uheldigvis) bestandig et nytt prosjekt på gang. I tillegg hater han listing av rom, og spesielt de med skråtak som desverre jeg har..  


Ekstra grusomt er det å legge seg i senga å se rett opp på et slikt stygt hjørne! 


Her mangler lister på nesten alle kanter, og spesielt der ting må sager på skrått.. 


Dette ser heller ikke særlig bra ut da! Jeg har heldigvis bestilt meg en takrosett som skal henges opp her, og da blir det nok bra ;)


Det verste av alt, og det eneste problemet som IKKE kan fikses er dette. Du ser den? 
Ja, her har nemlig husbyggeren ikke tenkt på at bjelken som holder taket oppe burde vært lenger til venstre, eller så burde vinduene vært smalere. Sånn som det er nå slutter gardinstangen før vinduslistene og man ser derfor til en hver tid listene! 
Ja, jeg er en perfeksjonist som henger meg opp i "småting" som det, men når noe er så stygt så er det lov å klage ;)

- Alexander -

1 kommentar:

Miliscus sa...

Bedre mitt i hvert fall:)