01 februar 2011

Noen innkjøp


For to uker siden fikk jeg stipend, lønn og all ting på en gang. Derfor kan du tenke deg at det ble en del shopping, spising ute og fråtsing før kontoen nesten var tom igjen..
Men nå sitter jeg i alle fall igjen med en god del fint :)

Blant annet dette brettet fra Bohus (299,-), to forskjellige lysglass fra nille, skål med stett fra nille (59,-) og to grønnplanter fra Rema 1000. Resten hadde jeg fra før av..

Synes det var et skikkelig fint brett og det ble kjempefint når jeg fikset litt dekorasjoner på det!

Mest sølv, men litt farge innimellom..

Følte meg litt kreativ når jeg klipte opp uroen min fra Black Design for å kunne bruke det som litt fargedekorasjoner ;)

Lysglassene fra Nille som også var kjempefine!


- Alexander -

2 kommentarer:

Jatte sa...

Nydelig!!
Det fatet var rålekkert altså..

Ønsker deg en fin kveld,
Klem Jatte♥

Camilla sa...

Klipte du i stykker uroen? :)

Ja, gleder meg vanvittig til sesongavslutning av Grey's i kveld! :) Hvor kan man se neste sesong? Sist jeg prøvde meg på det, fikk jeg maskinen full av virus.. :(