28 februar 2011

Min helg i Tana


Da har jeg vinterferie og tar egentlig livet med ro med jobb og avslapping i heimen. Synes det var sinnssykt godt å være tilbake på jobben igjen med mine kjempekoselige kolleger. I dag gikk hele dagen til ommøblering av butikken så nå sitter jeg med gangsperra i armene og har litt halvveis vondt i ryggen..

Helga ble brukt i Tana på Storkurs med 4H, en livssyns nøytral og partipolitisk uavhengig barne og ungdomsorganisasjon. Vi har det skikkelig gøy og koser oss på kurs og leir rundt om kring.

Til vanlig er det luftmadrass og sovepose i klasserom som gjelder men i helga godta jeg meg hos bestemor som kun bor noen kilometer unna der vi holdt til :)

Finnmarks gjengen på landbruksskolen i Tana i helga :)

Alt i alt en god helg og en flott start på uka!

- Alexander -

Ingen kommentarer: