04 februar 2011

IKEA Ønskeliste


Ble inspirert av Trine til å ta turen innom IKEA's sider i dag. Det er jo ikke akkurat snakk om 5 minutters runde på deres hjemmesider, heller 50 minutter.

Fant masse jeg ønsket meg og satte derfor sammen en ønskeliste;

Det jeg ønsker meg aller mest er rommet fra inspirasjons bildet over.. Bare synd man ikke får kjøpt like billige leiligheter som møbler hos IKEA.

Dette rommet var egentlig også fint! Når jeg blir stooor og rik (hehe) skal jeg kjøpe meg en leilighet i Oslo med sånn stue, med sånn vinterhage slash tørkeloft's aktig stue over ;)
Er lov å drømme!

Nå går jeg over til de litt mer realistiske drømmene..
Neste gang vi tar en Sverige tur til IKEA skal jeg investere in en Ektorp stol eller sjeselong. Har en todelt mening der; Stolen er fin fordi den har armlener, men man kan ikke sove i den. Sjeselongen skulle hatt i alle fall et armlene sånn at man ikke tipper ut når man sover ;)
Når jeg flytter inn på ny hybel i mars, vil jeg ha et barbord. Om jeg får plass da.. I dag har jeg ingen plasser hvor jeg kan sitte rett opp og ned å gjøre lekser, eller spise middag for den saks skyld. Dette var helt greit og billig barbord og stoler.
Denne gulvlampen og bordlampen likte jeg også kjempegodt. I tillegg er de sånn halvveis industriell, noe som jeg liker mye bedre :)
Jeg lurer på om det kunne vært fint med slike som vindus belysning ?

3 kommentarer:

Kos og kaos sa...

Hei!
For en flott blogg du har - og fantastisk god smak! Tror du har valgt rett utdanningsvei, og ønsker deg lykke til på veien mot loftsleilighet og designerjobb.

Mvh
Katrine

-trine- sa...

Ja,en meget flott blogg du har Alexander! Vi liker mye av det samme,er meget imponert over hvor flink du er.. :) En fryd og lese bloggen din..føler at min blekner litt,men nå er jeg en travel småbarnsmor som ikke setter bloggen i høysete..men interessen for interiør og slikt er der! :))
Hva er dine framtidsplaner,blir det utdannelse innen interiør?

anita_senorita sa...

Tror den d hadde tenkt å ha ivindu blir for stor, kjæresten min har den over kjøkkenbordet :) d kan jo ha den over barbordet :)