21 februar 2011

H&M Home



Har saumfart Hennes&Mauritz "home"-sider i kveld. I mitt hode er nemlig sommeren allerede godt i gang, både på interiør og klesfronten. Går egentlig bare å venter på at påska skal være over og at skjønne mai setter inn :)
Tror faktisk mai og delvis juni er de beste månedene i året.. Da er liksom den lange kalde vinteren endelig over og man kan tilbringe masse tid ute.

I fjor var mai og juni eksamens måneder for meg og jeg brukte en hel masse skoledager på gresset i skolegården. Med masse pledd, god snadder mat og eksamensstoff ble det en flott avslutningstid på grunnskolen..

Men nå over til det jeg egentlig skulle blogge om i dag..

Synes egentlig H&M hadde masse fint i vår kolleksjonen sin. Selv om de har mye "basic" varer i nøytrale farger har de også en del spreke og vårlige farger.
Jeg har plukket ut det jeg synes er fint, dermed nesten kun hvitt ;)

Den litt mer romantiske stilen er jo fortsatt "in". Egentlig er jo alt lov for tiden! Finnes jo nesten ingen "fy fy" ting lenger..
Har lyst på alt! Både på bilde over og under..

Den maritime stilen liker jeg veldig godt om sommeren og blå er jo en skikkelig glad farge spør du meg! Sammen med svart, grått, brunt og beige blir jo det bare kjempefint :)

Bilde til høyre her har jeg egentlig litt GreenGate assosiasjoner med. Fint at man kan blande litt billig og dyrt uten å se forskjellen ;)

I morgen blir det Perfect Home inspirasjonsbilder. Har nemlig lite å blogge om for tiden..

- Alexander -

Ingen kommentarer: