23 februar 2011

Gutten bak bloggen


Har du noen gang lurt på hvem gutten Alexander egentlig er ? I så fall er ikke det noe rart..

I begynnelsen av min "bloggkarriere", handlet alt om min hverdag. Så gikk det mer og mer over til å bli en interiørpreget blogg, og da jeg byttet over til blogspot i mai i 2010 ble bloggen min nesten 100% interiørblogg, med noen hverdagsblikk innimellom! (altså veldig, veldig sjeldent..)

Har ofte begynt på et hverdagsinnlegg, men så har jeg kun lagret det fremfor å publisere det. Da har tanken "hvem vil egentlig lese dette" truffet meg. For hvem vil egentlig lese om hverdagen til en helt simpel og lat gutt?

Tenker på å begynne å blogge litt om hverdagen min i fremtiden, men først skal dere få et kjapt innblikk i hvem jeg egentlig er.

Kort om meg;

Mitt fulle navn er Alexander Mathisen. Jeg er født i 94, altså går jeg første året på Videregående i år. Service og Samferdsel er mitt fag og trives med det. Er fra en familie på 5, en mor og far, en søster og en bror, familien er egentlig 6 men jeg mistet en søster i 2008 når mamma var i niende måned. Sånn ellers bor jeg i Hammerfest hvor jeg får på skole, jobber jeg på Møbelringen Lakselv, har utplassering på Hammerfest Næringsforening, liker å være med venner og familie men liker meg aller best alene..

Kopierte likegodt en utfordring fra en blogg, enkelt og greit!

Skriv 5 ord/setninger under hver av de 20 kategoriene som beskriver deg eller det du liker.

MEG:

Utrolig lat

"Skunkete" (Liker meg best alene med andre ord..)

Stort sett glad og fornøyd

Glad i å jobbe

Også liker jeg å tro at jeg er pliktoppfyllende


DRØMMER:

Om folkehøgskole i Sandefjord

NKF - Norges kreative fagskole

Reise masse

Eie en butikk

Få meg et fint hus

MINNER:
Sydenturer med familien

4H-leirer

Skuterturer til skolegammen i 8. klasse

Sommerferiene

Å bli ferdig på grunnskolen (en lykkelig opplevelse)



STEDER:
Hjemme hos mamma og pappa

Jobben

Hybelen min

Tyrkia

Shoppingsentre generelt



HOBBYER:
Shopping

Interiør

Tv

Internett

4H


SKUESPILLERE:
Henriette Steenstrup

Noomi Rapace

Turid Gunnes i rollen som Dagny (Arkivet)

Chandra Wilson

Lene Kongsvik Johansen

(De litt rare skuespillerne med andre ord, akkurat som jeg liker det)


MUSIKK:
Lady GaGa

Rihanna

Black Eyed Peas

Madcon

Kent


FILMER:

Fritt Vilt 1 og 2, ikke 3!

Millennium triologien

Sex and the City 1 og 2

Titanic

Saw filmene


NETTSIDER:
www.facebook.com
www.blogger.com

www.vg.no

www.klikk.no/bolig

www.tv2.no

BØKER/BLADER:
Bolig Pluss

123 Hjem

Se og Hør

Vakre hjem og interiør

Her og Nå

TV:
One Tree Hill
Frustrerte Fruer

Greys Anatomy

Tid for Hjem

Hotel Cæsar



NØDVENDIGE TING:
Mobil
Mat

Drikke
Penger

Familie


UVANER:
Bite meg i leppa

Bruker lett penger

Alt for glad i mat

Å trykke på tilbakeknappen og mellomromsknappen når jeg tenker på noe

Å riste på foten når jeg ligger eller sitter i ro

BLOGGER:
http://ninasgaleverden.blogspot.com/

http://camilllasverden.blogspot.com/

http://www.villagreve.com/

http://linni.blogg.no/

http://www.linniiie.com/

1 kommentar:

Camilla sa...

Artig å bli bedre kjent med deg!
Håper du får en fin helg.
Klem, C.