03 januar 2011

Mitt år som blogger


Januar:
Definitivt "årets shoppemåned". Januar shoppet jeg som aldri før, og nå ser jeg på dette som starten på min lille shoppoholisme ;)
En av nyttårsforsettene var å spise sunnere, noe som gikk veldig bra! I alle fall den første måneden ;)

Februar:
Dette var måneden hvor jeg slavisk satt foran tv'en hver kveld. Ikke for å se på frustrerte fruer, tid for hjem eller noe sånt. Men det var denne måneden hvor jeg for første gang i mitt liv fulgte med på OL! Jeg var helt avhengig av alt i og rundt OL.. Utrolig!

Lillebror Emil ble fem måneder og ble bare søtere og søtere. Her med hunden vår Mira :)
Og jeg dro til Alta på fotokurs. Husker egentlig ingen ting av det vi lærte her..

Mars:
Dette var måneden hvor jeg blogget om tv nesten hver dag! Paradise Hotel, Privat Praksis, Tangerudbakken, Himmelblå og Ja vi elsker Hollywood kan nevnes..
Men med tv'en kommer også kosen;
I mars fikk jeg også en helt ny pc, som trengtes så inderlig!

April:
I April ble jeg for første gang inspirert av shabby chic og ting i hvitt. Fra før av var det kun valnøtt og sterke farger på typiske black design greier som gjaldt på mitt rom. Men i april begynte jeg å like ting som dette;
To uker i april ble tilbragt i Tyrkia der jeg tok livet med ro før jeg skulle begynne med oppussing i mai:)

Mai:
I mai koste jeg meg masse på altanen og sommeren var rett rundt hjørnet..
Solen skinte nesten døgnet rundt..
..og jeg koste meg med oppussing av møbler og innredning av det nye rommet mitt :)

Juni:
I den første sommermåneden kjøpte jeg mine første prikkede ting og det var disse to bøttene far Kremmerhuset;
I tillegg ble jeg ferdig på grunnskolen og fikk en rose;
Og vi begynte med utbygging hjemme som endte i lit mer rot en planlagt;

Juli:
I Juli jobbet jeg nesten hele måneden på Møbelringen og hadde dager hvor jeg kunne stå å kose meg i 7 timer med en slik palle;
Men når kreativiteten ble brukt opp på jobben var det ikke mye tid til rydding og ordning hjemme;
Men da jeg fikk oppleve Midnattsrocken i midten av Juli var hele måneden berget! Her ser du Kent på scenen;

August:
I den siste sommermåneden flyttet jeg for meg selv til "storbyen" Hammerfest for å gå på skole;
Her fikk jeg en noe annerledes bostandard med tanke på at hybelen min sikkert er 20-30 år gammel..
Den flotte grønne sofaen sto her fra før av, men resten er medbragt :)

September:
I september kjøpte jeg mine første GreenGate produkter på No.19, en liten interiørbutikk i Hammerfest..
Og jeg dro på kurs og shopping i Oslo! Her i et lekefly på Gardermoen med Ragnhild Elise:)

Oktober:
I oktober shoppet jeg så mye som jeg aldri har gjort før! Alle møblene ble byttet ut pluss alt av tilbehør :) Her ser du et bilde av noen av de nye møblene og tingene;
I tillegg startet jo julen i oktober!

November:
November var en slapp måned og det var kun innekos som gjaldt her i gården!
Adventen begynte og kosen ble bare enda større..

Desember:
Endelig var julen som jeg hadde ventet så lenge på kommet og jeg var klar med alt av julepynt..
I skogen fant jeg det mest sjarmerende juletreet jeg noen gang har sett;
Og i begynnelsen av desember bakte vi Mummitrollet sitt hus..


Det var litt fra mitt år som blogger både på den gamle og den nåværende bloggen :)

- Alexander -

3 kommentarer:

Romantikk-takk. sa...

Så flott kavalkade du har laget.
Godt nyttår!
Klems:)

Sissel sa...

kjæmpefin oppsummering av året dett, Alexander ;-)
Sissel

reisegladjente sa...

Så gøy med gutteblogg;)
Her kommer jeg tilbake igjen..
God helg videre;)
Martha.