08 januar 2011

Liten oppdatering


I dag har jeg nådd utrolig mye! Først jobb, deretter en lang økt med bortrydding av julepynt og plassering av "nye" ting :)

Ble litt hvitt og beige på rommet nå, med litt farger da ;)

GreenGate og litt andre prikke greier..


Lykta fant jeg på salg hos Europris og er vel egentlig julepynt? Men jeg synes den var fin så jeg fortsetter å bruke den :)


Litt blå dekorasjoner..


Også fant jeg en lilla pels pute på Europris som jeg synes var kjempestilig! Derfor ble den med meg hjem.. ;)

- Alexander -

3 kommentarer:

Malin sa...

Så fint du har gjort det :D Likte veldig godt det hvite bordet ditt - kjempe sprekt! :D

Hannemor sa...

Så koselig,med den hvite lykta, kjøpte selv ei sånn lykt på Europris til jul, med de hadde bare røde, mulig man burde se etter hvite, de er jo kjempesøte jo.

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Så mye lekkert du har!

Den lykta med hjertevinduer i har jeg også. Eller, - jeg har alle tre størrelsene og bruker dem hele året. ;)

Likte også den lampa du hadde stående i vinduskarmen! :)

Håper du har en fin søndag!
:)