27 januar 2011

Jeg ønsker meg; en tapetsert vegg


Jeg har nesten bestandig hatt lyst på en tapetsert vegg på rommet, og da jeg tok turen innom klikk.no/bolig i ste ble jeg bare enda mer frelst i tapet. Bare synd at rommet mitt er nesten nyoppusset og at jeg måtte revet ned alle panelplatene om jeg skulle satt panel der.

Synes tapeten med skiltene ovenfor var skikkelig lekker! Hadde nok ikke passet godt inn på rommet mitt hjemme, men og hatt en sånn tapet på hybelen hadde ikke stått meg i mot..

Men de to tapetene over og under her hadde vært kjempefin på mitt rom, det er jeg sikker på :)

God helg alle sammen !

- Alexander -

3 kommentarer:

Sissel sa...

Åhhh de va rålækker <3
Go hælg tell dæ åsså, Alexander!

Sissel

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Den øverste var kjempetøff! :)
Hadde vært kul i gangen (he-he).

HjerteFruen sa...

Kjempe fin blogg, jeg elsker interiør og blogger også om det. Tok meg friheten til å bli følger hos deg
God helg
Siv