18 januar 2011

Dolce Gusto kaffemaskin


I julegave fikk jeg en NESCAFÉ Dolce Gusto circolo kaffemaskin hos mamma og pappa. Hadde ønsket meg en kaffemaskin og vi ble enig om at det var best å ta en med fint design så den tar seg ut på benken..

Og denne er helt klart fin på kjøkkenbenken! Hadde vært litt tøft med en rød en, men kanskje man vil gå fort lei da?

Trykker bare på knappen og venter i 20 sekunder..

Setter inn melkekapselen til en Latte moccachino og plasserer koppen under og fyller koppen 3-kvart.

Deretter setter jeg inn kaffekapselen og fyller opp resten av den flotte Green Gate koppen.

Resultatet;
En god kopp kaffe, værsågod!

- Alexander -


2 kommentarer:

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Å, - grattis!!

Veldig kjekt med kaffemaskin! Jeg har ei kaffemaskin, jeg også. Pluss trakter og espressomaskin (he-he).

Hvordan smaker kaffen..?

Elise Kristine I. Pedersen sa...

Jeg ønsker meg også en slik kaffemaskin.
Men hvordan smaker kaffen? Var den god eller smaker den slik som posekaffen gjør? Er litt nysgjerrig. :)