31 desember 2010

Mine nyttårsforsetter


Har satt meg noen nyttårsforsetter for 2011..
Det kommende året skal jeg;
  • Gjøre ferdig min scrapbook
  • Gå tur en gang i uken (en liten latmakk jeg)
  • istedet for å ta bussen
  • Drikke litt mindre brus
  • Lage egen matpakke minst en gang i uken fremfor å gå på kantinen
  • Selge noen av møblene jeg har stående i boder rundt om kring
  • Kjøpe julegaver jevnt utover året, istedetfor å kjøpe alle i desember
  • Slappe av enda mer en jeg allerede gjør i helgene
  • Spise mer frukt og grønt når jeg er i Hammerfest på hybelen
  • Blogge oftere
  • Bli flinkere å kommentere andres blogger
  • Bli 2 cm lengre eller 4 kg lettere - en av to
  • Sove 6 timer hver natt
  • Droppe middagsluren av&til
  • Vaske mer og rydde oftere
Ha et fantastisk Godt nytt interiørår!
Å kos dere masse i kveld :)


- Alexander -

2 kommentarer:

Det lille huset med druehagen sa...

Lykke til med alle forsettene dine;)
Godt nytt år til deg!
Klem Gro-Beate

Sissel sa...

Lykke til Alexander, skal følge med hvordan det går utover året...