14 desember 2010

Jeg har en plan..


..om å kjøpe ny seng når jeg blir litt rikere i januar! "kjøpe, kjøpe, kjøpe" tenker du nå. Men ny seng har jeg kjempelyst på ;)
For 11 måneder siden kjøpte jeg meg en kontinentalseng på januarsalg, som jeg angrer masse på. Det var en billig 150 seng jeg betalte 3000 kroner for, noe som er superbillig til at den er såpass god å ligge i. Problemet er bare at den er stygg. Kontinentalsenger er ikke fine å se på, noe som jeg synes er nesten viktigere en komforten, rar som jeg er :)
Denne Paris sengen koster 3498 kroner på Møbelringen og her har mitt valg falt. Synes ikke tre og et halvt tusen kroner er mye for en seng, selv uten madrasser.

Men, jeg er ikke rik å må velge fra de billigste madrasser;
To stk Base vendbar madrasser med overmadrasser havner i denne sengen. Men i og med at det er to madrasser så må jeg nesten ha en stor madrass over begge så det ikke blir en glipp på midten.

Planen er klar, så ønsker jeg bare at den går i oppfyllelse :)

- Alexander -

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvorfår kjøpe ny seng? Du har jo en seng som ikke er et år gammel engang. Det er bare tull. Du som bor på hybel har vel bedere å bruke penger på. Jeg ser ikke vitsen.

Thelma Louise sa...

Er lov å drømme..Måtte titte innom bloggen din...ikke hver dag man finner en interiørblogg som en 15 år gammel gutt står bak..Ikke verst.:-) god jul og lykke til med bloggingen og nye kjøp.:-)