25 desember 2010

Hvordan skal et juletre de ut?


Vel overstått juleaften alle sammen!
Det har stått stille på bloggen nå i noen uker. Julestresset tok over meg og jeg har gjort alt annet en å blogge. 9 timers arbeidsdager den siste uken har gjort at jeg har hatt sofaen som øverste gud etter klokken syv om kvelden.
Men i alle fall, nå er jeg tilbake :)

Dagens innlegg skal handle om juletreet mitt, eller trærne som det nå er blitt.
I begynnelsen av desember satte jeg opp dette treet;
Et lite, men frodig plasttre som jeg selv synes er veldig kjedelig..

Derfor tok jeg turen ut og fant dette treet;
Et lite og pistrete tre, med sjarm som nesten minner om et juletre fra en eldgammel julefilm;
Jeg synes i alle fall at dette lille og pistrete juletreet passet mye bedre inn hos meg og de flotte Kremmerhus julekulene mine kom mye bedre frem.
'

Mine helt fantastiske Kremmerhus kuler er den fineste julepynten jeg eier til dags dato. Bare synd jeg har klart å knuse kuler for 150 kroner allerede..


Hva mener du?
- Pistrete og sjarmerende?
eller
- Stort og frodig?

GOD JUL VIDERE!

- Alexander -

1 kommentar:

Camilla sa...

Jeg stemmer for pistret og koselig "gammeldags" juletre!! Har et liknende selv, på trappa ute ;)

Fortsatt god jul, Alexander, til deg og dine!

Klem fra Camilla :)