27 desember 2010

Å du kjære romjulstid


Romjulen er godt i gang og her i huset er egentlig alt som normalt igjen. Jeg er tilbake på jobben min, som jeg bare liker mer og mer for hver gang jeg er der :) Gruer meg til å dra tilbake til den kjedelige skolehverdagen..
Uansett! Julepynten skal straks ned på mitt rom, noe som er litt trist men samtidig veldig godt! Blir like lei av den hvert år ;)



Når julepynten er pakket ned og treet kastet ut skal mitt rom bli blått, men mest hvitt selvfølgelig ;)
Bestilte ny seng i dag, gled deg til å følge meg videre i år og det kommende året..

- Alexander -

1 kommentar:

KATRINES INTERIØR sa...

Innom for å ønske deg et riktig godt nyttår :) ! Og så så jeg at du har kopi av Kartell. Den kjøpte jeg også i dag, på 50 %! Det vil si 350 kr. Helt sprøtt, gi-bort-pris! :) Klem