12 november 2010

Jul hos Green Gate


Har lite å blogge om for tida, derfor blir det litt inspirasjons bilder om julen! Denne gangen har jeg sjekket ut Green Gates jule fristelser! Når jeg så gjennom katalogen kom jeg plutselig på at jeg har masse røde "fake" Green Gate ting. Man trenger ikke alltid bruke masse penger for at det skal bli fint, bare av og til ;)



Som jeg har sagt før så er jeg for den tradisjonelle røde julen, med noen andre fargeinnslag.
Derfor likte jeg juletre pynten til GG, litt gammel preg over muffinsene og spesielt fuglene. Det er sånt jeg kan se for meg at de pyntet til jul med før i tiden..:)

Ser forresten at det er noe skikkelig galt med bloggen min! Plutselig var den bare sånn. Sidemenyen er helt nederst på siden, i hvertfall her? Ser dere det samme eller er det bare min pc som er helt klikk? Om man trykker inn på hvert enkelt innlegg så fikser alt seg igjen, men det er jo super irriterende..

- Alexander -

8 kommentarer:

Jatte sa...

Hei hei :)
Så koselig blogg du har!

Green gate er nydelig♥
Mix og match i det uendelige ;)

Ha en fin Onsdag,
Klem Jatte♥

Min stil sa...

Hei Alexander.
Flotte inspirasjonsbilder fra green gate. De har jo så utrolig masse flott, men selv har jeg faktisk ikke noe fra dem (har inntrykk av at alle samler på green gate).
Og fra egen erfaring har jeg også merket at bloggen kan leve sitt eget liv innimellom, og slettes ikke gjøre som JEG vil. Men som regel ordner det seg etterhvert.
Ha en fin dag videre.

:) Susanne

Anonym sa...

Hei hvor har du kjøpt den kartell inspirerte lampen?

Alexander Mathisen - Interiørbloggeren. sa...

Til anonym; Den har jeg kjøpt på Møbelringen, men det hører ikke med i deres sortiment. Leverandører heter LG belysning og selges i de fleste lampebutikker tror jeg :)

Anonym sa...

Tusen takk;)

Anonym sa...

Vet du om noen nettbutikker som selger denne?

Alexander Mathisen - Interiørbloggeren. sa...

Til anonym; Nei, har aldri sett den i noen nettbutikker. Men den ekte kartell lampen får du jo på nett ;)
Håper du finner noe!

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg