24 november 2010

Adventsplanleggingen er i gang - på klesfronten!


Tenker fortsatt på jul og advent hver dag, hele dagen! Skulle ønske skolen bare kunne slutte i morgen og at jeg sto opp om to dager med 20 000 kroner på kontoen. Godt man kan drømme :)

Satt meg ned med pc'en på fanget for å blad gjennom H&M sine sider. Fant masse juleklær som jeg har så lyst på. Men er ikke bare, bare å bestille når man har rundt 500 kroner igjen og det er to uker til stipendet kommer ;) Heldigvis har jeg sparekontoen som jeg kan "låne" litt fra når jeg blir blakk!

23. desember - lille julaften klær :)

24. desember - julaften klær

25. desember - 1. juledag klær

31. desember - Nyttårsaften klær

Man kan jo ikke bare tenke på interiøret!

- Alexander -

2 kommentarer:

RuTh sa...

Nei, det er klart! Antrekket har også sin plass. Pene antrekk forresten! God advent:-)

Carina sa...

Ser jo kem som skulle vært å handla klær me kjæresten min!