10 oktober 2010

Nye møbler etter en arbeidsuke


Nå har jeg jobbet og "slitt" i hele høstferien og da fortjener man noe fint. Derfor slo jeg skikkelig til på lørdag og kjøpte meg et par nye møbler og en bordlampe. Og om en stund når jeg har spart litt skal jeg bestille noen flere ting :)

Kjøpte noen ting i denne nye serien til Møbelringen kalt Judy. Konsollbordet, gulvspeilet pluss et veggspeil skal alt opp på rommet mitt hjemme til jul :)
Også investerte jeg i denne kopien av den originale kartell lampen som bare kostet 750 kr! Som er rå billig sammenliknet med originalen ;) Bildet tror jeg forresten er av originalen og kopien jeg har stående hjemme ser litt annerledes ut, tror jeg ;)


Når jeg blir rik om en liten stund (forhåpentligvis) så skal jeg kjøpe vitrineskapet i Judy-serien og en enkel og grei Naia kommode som kan brukes til alt :)
Og, forresten så har jeg en slik stående u-åpnet hjemme. Det er egentlig en tv benk men jeg ser for meg å bruke den som en benk med puter og sånt foran sengen :)

- Alexander -


2 kommentarer:

Anonym sa...

hvor har du kjøpt den lampa????

Hilsen R.Lovise

små og store drømmer sa...

hei.

er kartell kopien også fra Møbelringen?