13 oktober 2010

Rød jul, atter en gang


Har "surfa" litt rundt på interiørnettbutikker og sånt i kveld og smugtittet på juleting. Har bestemt meg for å kjøre rød jul, i år igjen!
Synes det er så tradisjonelt med rød jul og er ikke helt klar for å BARE kjøre sølv og hvitt i jula, enda. Men neste år kan det jo hende at jeg er lei den gammeldagse tradisjonelle røde jula ;)

Hos Jotex har jeg plukket meg ut et par ting som treng til jul. Ettersom jeg har byttet rom og har nå har to vinduer som er mer en 80 cm bred så trenger jeg nye gardin. Det er altså hjem jeg trenger nye gardiner, ikke til hybelen hvor jeg IKKE er i jula ;)

Litt "kjerring" gardiner men syntes det var søtt med rødt under og stripete over. Pleddene var heller ikke å forakte, det grå kan man jo bruke året rundt ;) Spesielt på sommeren i Finnmark!


Gløgg kopper, julehjerter, lite rødt hus og "god jul" bokstaver hadde jo også vært fint å "få" til rommet ;) Men denne julen må det prioriteres! Har 3400 kr i stipend som jeg egentlig skal leve på, men så må man jo handle julegaver og regner med de som har lest bloggen min en stund vet at jeg er ekstremt glad i å handle? ;)

Derfor er det veldig vanskelig å prioritere. I dag kom jeg forresten på at jeg har en ubetalt kommode stående på jobb til 1898.- og en pakke fra H&M på Posten som skal utbetales med 600 kr! Ikke lett med den prioriteringen nei ;)

PS! Har forresten laget en liten nedteller på høyre siden som teller måneder, uker og dager igjen til lille julaften :)

- Alexander -

2 kommentarer:

Jan Andre sa...

Jeg synes de gardinene var kjempefine!

Camilla sa...

God Jul bokstavene og det røde pleddet tror jeg at jeg må ha til jul altså :) De var fine!!
KK-julen kjøpte jeg allerede samme dag som det kom ut, og det var ikke så bra i år som i fjor.. Men takk for tilbudet! :)

God jul ;)