28 oktober 2010

JA! til jul i oktober :)


Alle snakker og skriver om Halloween i disse dager, men ikke jeg. Det eneste jeg tenker på er jul! Hver dag, hele dagen :)
Har prøvd å styre meg litt og ikke ta helt av. Derfor har jeg bare tatt i mot litt jul i små doser, nemlig julebrus og julemarsipan. Greit nok det, men når butikkene fylles opp med store paller julegodt og alle typer kjeks og kaker!

Skulle ned på Prix å ta ut penger i ste, men dessverre gikk jeg ikke direkte til kassen men tok en runde rundt butikken. Og der fant jeg både det ene OG det andre. Som du ser på bilde over, og under for den saks skyld..

Mandlene og juleskummet var helt herlig..:)


Litt pepperkaker havnet også i handleposen min. Jul, kjære jul <3>

- Alexander -

6 kommentarer:

Hegemors store, lille verden sa...

Hei Alexander!
Så moro med en interiør-blogge-mann!!:) Og så flink du er, da! Kjempefine bilder!
Ha en nydelig førjulstid - jeg har kjøpt julebrus i dag, og koser meg med det!:)

Camilla sa...

Julemarsipan<3! Har klart å holde meg unna all julegodt foreløbig, ellers blir det mange ekstra kilo til jul ;)

AnnaJohanna sa...

Yammi!! Dette så fristende ut!!!

Ønsker deg en flott fredagskveld!

Anonym sa...

Enig med dæ Alexander,flott blobb du har:)))

Anonym sa...

Altså blogg,mente æ:))

Har en drøm... sa...

Mmmmm, nydelige julemarsipan:))
Tenker du skal kose deg i kveld og så skal du se julestemningen komme... hihi:))

Ha en hyggelig kveld!

Klem line