16 oktober 2010

En tv-benk kan brukes til så mangt :)


En tv-benk kan brukes til akkurat det man vil, kan den ikke? Jeg bruker den som oppbevaring og benk. Ville ha den foran senga egentlig men fant ut at det ville bli fare for at jeg spraket ned ting i løpet natten..:) Derfor fikk den plassen nedfor vinduet som er tom når jeg har tatt stolen med meg på hybelen..

Ser du forresten den gamle symaskinen jeg har fått inn på rommet mitt? Den skal også få en annen plass etterhvert og fylles med masse små nisser til jul ;)


Tipset med å bruke redskapholderen som magasinholder fikk jeg av Camilla, en blogg jeg alltid leser! Godt tips synes da jeg ;)

- Alexander -

3 kommentarer:

Camilla sa...

Så artig å se at flere følger etter med tipset om redskapsholderen gjort om til bladholder, kjempe artig!

Håper helgen er fin.
Klemmer fra meg.

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja..det er flott når en kan se flerbruksmulighetene i møblene:)
Masse fint du har handlet deg i det siste:)
ha en fin fin dag
eddaKlemmer

På landet sa...

God morgen :) Koselig blogg du har, likte puta veldig godt.

Ha en fin dag.