12 oktober 2010

Dagens shopperunde


Har vært på en aldri så liten shoppetur i dag! Var kun innom tre butikker, men ofte er det nok. I dag holdt det mer enn nok for nå har jeg blakka meg og venter bare på at stipendet skal komme inn på kontoen på fredag.
Heldigvis skal jeg hjem i helgen og der har jeg store planer! Tar med meg alle de nye tingene mine og når jeg kommer hjem skal det ommøbleres sånn at alt er klart til jul :)

Har jo som sagt kjøpt meg noen nye møbler og denne uka ringte jeg å la av en kommode på jobben som jeg skal ta med meg hjem å montere i helga. Gleder meg til å få ut de gamle kommodene og inn med litt nytt ! :)

Men først litt nye småting..

Et stettfat i tinn fra Ludvig & Co (148,-) og en liten glassboks med metalldetaljer fra Bohus (199,-).

En mørk lilla stettskål fra No. 19 (85,-) og en liten lys lilla stettskål fra Bohus/Modern House (29,-!)

OG, selvfølgelig noen nye Green Gate saker og ting :) Valget var hardt om jeg skulle ta litt fra den nye blå serien eller om jeg skulle velge denne beige/grå serien. Men bestemte meg til slutt ;)
To latte kopper á 83kr, to skjeer á 45kr, et hjerte 39kr, og en skål 83kr :)

På Princess fant jeg disse putene :) Det hvite med tekst var uten innmat og kostet 99kr, og de to andre var med innmat og hadde samme pris. Synes de var kjempefine, spesielt det hvite med tekst som skal ligne et postkort.

Følg med til helga, da blir det ommøblering i heimen ;)

- Alexander -

3 kommentarer:

irina sa...

heisann :) Morsomm å se en gutt med interiør som hobby...det er tross alt dere gutter som er flinkest med det. jeg elsker Halvor bakken.

men tenkte litt på det du sa om kartelllampem. Det koster bare ca 1000 kr mer enn den du kjøpte og da hadde du hatt orginalen....det er bedre å kjøpe det...hvis du blir lei av den om lenge kan du få nesten like mye som du ga...mens kopieen kan du kanskje få 100 kr for ??

og hvem har Kopien ??

Lykke til med nye møbler og ting. Du er kjempeflink :)

irina

Camilla sa...

Nydeligt :)

Linn-Mari sa...

Syns du sa du ikke hadde kjøpt så mye ;) Men det va fine ting du har kjøpt :)