16 oktober 2010

Bilder av "ny rommet" :)


Jeg sa jeg lovte bilder i går, men nei de kommer i dag! Jeg var trøtt og klarte rett og slett ikke å lage enda et innlegg. Mangler fortsatt masse møbler som jeg hadde håpet på at skulle ligge på jobb i dag når jeg kom. Men nei, de hadde ikke kommet til lager enda ;'(
Synes bordet, lampa og alt var kjempefint! Og det beste er at nesten alt er nytt, bortsett fra stolen som jeg fant på et loppemarked for leenge siden ;)

Kommoden har fått en foreløpig plass her frem til jeg får det lille vitrineskapet i samme serie som bordet som jeg har en plan om å kjøpe. Da skal kommoden til en annen plass :)

Detalj bilde av bord tingene.

Kommode saker. Disse glasstingene skal i glasskapet etterhvert, når jeg har kjøpt og fått det ;)



- Alexander -

5 kommentarer:

Camilla sa...

Så fint det ble! :) Hadde fått hjemlengsel om det var mitt rom :)

Ha en fin lørdagskveld!

Rita sa...

Heisann!
Den kommoden var utrolig fin. Hvor har du kjøpt den? :)

Sandra sa...

Hei Alexander! Æ e imponert! å den lampa der e råfin! samme med alt det andre :)

Anonym sa...

hvor er det ''treet'' kjøpt?

Alexander Mathisen - Interiørbloggeren. sa...

Tror jeg kjøpte det på Princess ? :)