12 september 2010

Søndagskos


Akkurat nå sitter jeg langt under mitt nesten nye grønnrutete pledd i godstolen min og ser på repriser av Tv Norges nye tv-serie 4-stjerners reise. Jeg elsker slike daffe søndager av alt på jord, de er bare herrrrlige!
Og med en GreenGate kopp med kaffe, en skål skogsbær yoghurt og en skål potetgull blir bare alt bedre!

Min fantastiske GG kopp, skål og skje sammen med en ny glass skål. Alt kommer fra min yndlingsbutikk her i Hammerfest, No 19. En liten, men helt fantastisk butikk som har litt av alt; interiør, kaffe, te, sjokolade osv. I tillegg er butikken en liten kafé, så mellom hyller og interiør kan man sette seg ned å nyte en kopp kaffe.

Kaffen i dag ble laget på en litt utradisjonell måte. Nemlig med en te-sil. Har aldri prøvd det før men det gikk superbra selv om det ble litt "grugg" på bunnen ; )
Te-silen er forresten helt ny og kommer fra -nille.


En slik skål er slike ting som man finner i hyllene hos bestemor, bare i kongeblå sånn som det meste laget av glass er hjemme hos dem..

Fra Black Design har jeg funnet et nytt girlander i en flott grønnfarge! Foreløpig får dere bare et lite detaljbilde, men sånn får det bli ; )

Ha en herlig søndag du også!

- Alexander -

Ingen kommentarer: